Gizemlaleli ben de burda durayım 😃 hatta post açıcaktım iyi ki sen açmışsın 😂 dün kontrole gittk 39+4üm bu arada. Herşey normal su miktarı iyi,nst de sancı yok hbişey yok. Sonra ebe hanım muayene etti normal herşey ddi 1 cm açıklık var o da olması gereken dedi. Sonra doktorumla konuştuk pazara kadar geldi geldi bebiş ben biraz tehdit edeyim onu ama gelecek gibi durmuyor ağrın sancın bişeyin yok kanala da inmemiş dedi. Pazartesi gününden sonrası için olası tehlikelerden bahsetti kaka yemesi gibi..valla okuyan arkadaşlara da soralım hızlansın diye neler yapabiliriz güzel anneler? Bir gelişme olursa ayrıca paylaşırsan @Gizemlaleli çok seviniriz oğluşumla 🤗