Tuqceee33 Mgmg doktora gideceğim hafta içi. Ben doğudayım yaşadığım ilçede 1 hastane var virüs teşhisi ve acil hasta dışına bakmıyorlarmış kendi doktoruma gideceğim o yüzden oda başka bir şehirde😊 ama sağlık ocağında şansımı deneyeceğim doktora gitmeden önce🙈
sinber Prensesannesi96 dün sabah hamileyim ben dedim öyle bir his geldi regle 5 vardı test yaptım direk gölge çıktı ama belli belirsiz sonra erken gebelik testi aldım onda ikinci çizgi pembe çıktı görünüyordu akşam da kan vermeye gittik 7,54 çıktı doktorum hamileliğimi onayladı kaset testim baya hassasmış demek ki bir de Pıhtılaşmadan dolayı 2 kürtajım olduğu için Daha dikkat ettim kendime
Tuqceee33 sinber canm ben senin testinin aynısını yaptım aynı marka yani, ama çizgi çıkmadı😂 artık kendimden şüphe etmeye başladım ben dün ki testime göre bunun belirgin olması gerekmiyor muydu😂 https://imgyukle.com/i/J1KxSf
Nuriay sinber canim senin belirti olarak krem gibi akintida (ozur dilerim ) artma oldumu ? Benim 6 7 ci gunum yumurtlamamin krem gibi akinti çogaldigini hiss ediyorum azcikda dun kasiklarimda sizilar sancilar oldu şiddetli degildi boyle hafiften ara ara
Prensesannesi96 sinber ya ne guzel Rabbm hissi vermiş içine ta cokkkk guzel saglıklı bir gebelik olur inşAllah canm benm 🥰
Berfin_kycn Tuqceee33 çok hafif silik çizgi gördüm sanki öncekiyle alakası yoktu 3-4 günde benim ki sıfırlanmıştı yani hayırlı uğurlu olsn bence gebelik var😍😍bi kan ver derim ama doktora gitme
sinber Nuriay bende de oldu canım hatta iki gün önce de bi anda boşaldı regl oldum sandım ama süt akmıştı sanki şuan akıntım azaldı ama kasıklarda her an regl olacakmışım hissi devam ediyor basınç ve doluluk gibi hafif hafif şimşek çakıyor gibi
Nuriay sinber yani akinti biraz çogaldigini sut gibi boyle el kremi gibi cogaldigi fark etdim dunden bu yana
Tuqceee33 Nuriay benimde öyle süt gibi akıntı ve peçete ile silince daha çok geliyo içinde kahverengi akıntı ile sümüksü bir şekilde, galiba adet olacağım🙈
sinber Nuriay benim de öyleydi ve bgn akıntım yok denecek kdr az hatta süt boşaldı dediğim baya ıslatacak kadardı
Prensesannesi96 Happybsrn cnm kimyasalı bu ay tasadım 8 martta adet oldum kanım cuma dustu pazar adet oldum 10 nisan adet gunum bakalım yasaamam ce hiç olmam insallah :)
sinber Mgmg https://imgyukle.com/i/JUkta8 https://imgyukle.com/i/JUklkn https://imgyukle.com/i/JUkfJ1 https://imgyukle.com/i/JUkF1j https://imgyukle.com/i/JUkMwo https://imgyukle.com/i/JUk4pH https://imgyukle.com/i/JUk6MA
sinber Mgmg 2 test yaptım farklı açılardan çekilmiş hali bunlar biri normal kaset test biri erken gebelik testi regle 5 kala yaptım aynı akşam kanda 7,54 çıktı doktorum gebeliği onayladı bu akşam tekrar kan vericem yükselişine bakıcaz
Mgmg sinber cok yeni old icin boyle cikmis ztn. Baslangicindasin insallah artmistir evde testlede bakaablrsn koyulasiyomu diye
Momof2child En guzeli adet gecikmesiyle yapilan test Cunki ben 2defa aldatldm tetler tarafndan adetden once yaptm basbaya cizgi cikti adet gunu adet oldm