Tuqceee33 sinber maşallah ya ben burdayım diyor🐣 değerin baya artmıştır artık sağlıklı bir gebelik geçirir sağlıkla kucağına alırsın inşallah🌸
sinber Tuqceee33 sağol kuzum inşallah bu sefer sağlıkla alırım kucağıma hepimiz alırız ctesi 7,54 çıkmıştı bgn kaç çıkar bakalım 3 gibi çıkacak
FatmaUFuk8990 Merhaba adetimden 2 gün geçti test yaptım ve 2.çizgi çok silik. Sizde hamilelik durumum nedir?
FatmaUFuk8990 Merhaba adetimden 2 gün geçti test yaptım ve 2.çizgi çok silik. Sizce hamilelik durumum nedir?
Mgmg FatmaUFuk8990 Prensesannesi96 bende subatta kimyasal oldum 2 martta adet oldum sonra dustu degerm smdi bugn adet gunumdu daha olmadim ama tets yaptm hic bsy yok. Ben ztn zor hamile kalmistm.
Tuqceee33 sinber çok sevindim yaaa🐣 zaten testin bariz belli silik felan değil canım sağlıkla ilerler inşallah sağlıkla kucağına alırsın🌸 banada dua et testim hep silik çıkıyor, acile almıyolarmış kendi doktoruma gideceğim haftaya🤗
Mgmg sinber ne guzel ya bak yukseliyor bi kac gun sonra bir daha baktir daha basinda oldugu icin. Sonrada doktoruna gidersi
sinber Tuqceee33 ben tıp merkezine gidip kan verdim canım tıp merkezleri ufak olduğu için şuan boş zaten ayrıca kendi doktoruma da attım onayladı 🥰 inşallah senin de çıkar hep beraber takip ederiz
Prensesannesi96 sinber ya ne guzel Rabbm hissi vermiş içine ta cokkkk guzel saglıklı bir gebelik olur inşAllah canm benm 🥰
Prensesannesi96 Happybsrn cnm kimyasalı bu ay tasadım 8 martta adet oldum kanım cuma dustu pazar adet oldum 10 nisan adet gunum bakalım yasaamam ce hiç olmam insallah :)