Dilaracftc Tuqceee33 canım bende 5 gün önce test yaptım adetim iki gün geçmişti silik çıkı ama bundan çok az daha belliydi benim sonra hemen kan verdim sonuç ertesi gün çıkacak dediler ertesi sabah uyanır uyanmaz testi alamaya gitmeden hemen önce yaptım koyu iki çizgi gördüm test zaten pozitif çıktı 4 haftalık gebeymişim allah isteyen herkese verir inşallah ama sonuç ilk 5 yada 10 dakika içinde böyle olduysa mutlaka gebelik var ama 10 dakikadan sonrası buharlaşma oluyor şahit oldum çünkü
Tuqceee33 imrangulll Adelnilaslan Prensesannesi96 Esraa16 Kader56 Mgmg Dilaracftc kızlar daha önce ki testimi gördünüz zaten, bugün yine test yaptım ama daha belli olması gerekmiyor mu aynı duruyor bence değerlerim düşmemiş benim daha, kürtaj olduğum için böyle çıkıyor sanırım🤷🏼♀️ https://imgyukle.com/i/JzsyK8
Dilaracftc Dilaracftc bu arada yeniyim resim koymayı bilmiyorum testlerimi atacaktım senin için belki yeterli olurdu
Esraa16 Tuqceee33 bencede canım bi git ne olur ne olmaz ona gore tedbir alırsin hem 😊 git bakalım güzel haberlerle gel 😊
Deletedmom316 Tuqceee33 şuan doktora gitmene gerek yok zaten bebek yoksa 45 50 gun icinde adet olucaksinız hem sabirli olun 3 4 gun sonra tekrar test yapin koyulugunu daha iyi fark edeceksiniz eger gebelik varsa
sinber Tuqceee33 bu ilk yorumdakine göre bir tık daha belirgin ve beta iki günde ikiye katladığını düşünürsek bence normal
Dilaracftc Tuqceee33 canım belki değerlerin düşmemiştir sonradan üzülme çünkü ben yaptım silik vardı ertesi gün kop koyu iki çizgi çıktı sadece bir gün arayla son attığında biraz silik çıkmış
Tuqceee33 Gebe kalmadan önce o kadar test yaptım hiç bir zaman, 1 saat dursa dahi böyle çizgi çıkmıyor kurusa dahi hiç bir şey olmuyordu, doktora gideceğim kafamı karıştırıyor bu testler🙄
sinber Tuqceee33 benim de bgn böyle çıktı snr erken gebelik aldım daha belirgin çıktı kan verdim 7,54 ve doktorum hamileliğimi onayladı henüz çok erken daha 3+2 yim canım kürtajdan snr 32.gün regl olmuştum ayrıca iki hafta sonra 32300 olan betam soforlanmıştı
Tuqceee33 Dilaracftc bende öyle düşünüyorum demek ki değerlerim düşmemiş, artık üzülmüyorum zaten olmamasına alıştım😂 ama merak ediyorum eğer varsa doktora gidip iğne tedavisine başlamam gerek bir kayıp daha yaşamak istemiyorum. Aynı şeyleri yaşamış birisi var mıdır diye fikir amaçlı paylaştım.
Dilaracftc Tuqceee33 inşalllah gönlünce olur ama ben 6 ay bekledim her adet günümde bebek bekledim olmadı bu ay artık alıştım deyip hiç beklemedim adet olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim rabbim beklemediğin ve ummadığın anda veriyor
Tuqceee33 Mgmg ağzından bal damlıyor farkında mısın🥰😍🙈 tekrarlayacağım canım🌸 hepimizin hakkında hayırlısı olsun💖
Prensesannesi96 Tuqceee33 cnam kesin var ya bişeyler ama kan a bakmadan sevinme ay içime doguyorrr var Allah’ın izniyle ya 🥰
Tuqceee33 Prensesannesi96 tamam canım relaksım😍 varsa vardır yoksa nasip💖 Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün gönlü güzelim🥰🌸
sinber Prensesannesi96 dün sabah hamileyim ben dedim öyle bir his geldi regle 5 vardı test yaptım direk gölge çıktı ama belli belirsiz sonra erken gebelik testi aldım onda ikinci çizgi pembe çıktı görünüyordu akşam da kan vermeye gittik 7,54 çıktı doktorum hamileliğimi onayladı kaset testim baya hassasmış demek ki bir de Pıhtılaşmadan dolayı 2 kürtajım olduğu için Daha dikkat ettim kendime
Tuqceee33 Dilaracftc aynen hiç ummadığın anda oluyor zaten hep🥰 sevinmiyorum artık zaten varsa vardır yoksa yok nasip herşey. Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin size bağışlasın bebeğinizi👼🏻
Tuqceee33 Mgmg doktora gideceğim hafta içi. Ben doğudayım yaşadığım ilçede 1 hastane var virüs teşhisi ve acil hasta dışına bakmıyorlarmış kendi doktoruma gideceğim o yüzden oda başka bir şehirde😊 ama sağlık ocağında şansımı deneyeceğim doktora gitmeden önce🙈