81anne hmm doğru canım doktorlar daha iyi biliyo tabi. Aklına kötüyü getirme bi daha hiç birimizde yaşamayız inşallah. Benim 7 kaybım var. Bi ikiz erken doğum, 2 kimyasal, 2 düşük, 1 de kalbi durduğu için alınan bebeğim var. Tamam arrık kaderimizde yok dediğim anda Rabbim yeniden mucizemizi gönderdi. 8.bebeğime hamileyim. İnşallah Rabbim bağışlarsa şimdilik iyi gidiyoruz.