Zeyna27
Sebebini size sorması da ilginç. Siz nasıl bilebilirsin ki. Eğer ağrısız açılmanız oldu ve bebeğinizi kaybettiyseniz rahim ağzı yetmezliği olma ihtimali var.
Rahim ağzı yetmezliği varsa ve erkenden dikiş atılırsa bebeğini sağlıkla kucağına alma ihtimaliniz çok yüksek.
Ama yine de kendine çok dikkat etmen gerekiyor.
Bazı doktorlar dikişten sonra yatararak geçirmelisin diyor. Bazıları yatmana gerek yok normal hayatına devam et diyor.
Temizliğine çok dikkat etmelisin enfeksiyon olmaması için.
Kabız olmamaya çok dikkat etmelisin.
Benim ilk gebeliğimde açılmam olmasına rağmen rahim ağzı yetmezliği teşhisi koymadılar. Bu yüzden 2.gebeliğimde de erken dikiş atmadılar. 42gün oldu kaybedeli.
3.de artık 12-14.haftalar arası atılacak.
Sonrasında yine çok dikkat edicem kendime.
Doktor yatma dese de yatarak geçireceğim.
Çok korkuyorum çünkü.
Ne kadar oldu bebeğinizi kaybedeli?