Benimde 2 buçuk ay önce 23 haftalık rahim ağzı yetmezliği nedeniyle kaybım var bana da doktor 3 ay sonra gebelik düşünebilirsin gebe kaldığında 12. Haftada serklaj dikişi atılır öyle takip ederiz dedi bende yine buradan tecrübe edinmiş insanlardan Bilgi alıyorum Allah ım yeniden gebelik nasip ederse ne yapmamız gerekiyorsa yapalım diye