81anne hayır hiç dinlenmedim normal hayatıma devam ettim hiç yatmadım ,tabiki doktorum öyle dediği için kısıtlama getirmedi aksine yatmanın bir faydası olmaz dedi. Ama benm kasılmalarım vardı ve ağrılı oldu sizin ağrısızsa bilemiyorum enfeksiyon bile ağrı yapar ,kanamalı bir gebemiydiniz?