Yok hayır kalktım tabiki ama iş yapmıyordum ayakta çok fazla durmuyordum kendimi çok yormadım hiç temizlik için annemler geliyordu yardıma öyle ben ilk erken doğumda normal doğum yaptığım için korktum kendim sezeryan istedim canım ama normal de yapabilirsin öyle demişti doktorum ama ben keyfi istedim sezeryanı yani 🥰