Zelss canım bugün doğum yaptım tabi benim sezeryandi ameliyathane doktorları çok iyi çok ilgililerdi korkmayim diye elinden gelen her şeyi yaptılar bazı hemşireler gıcık her devlet hastanesinde olduğu gibi bazilarida çok iyi melek gibi odalar tek kişilik rahat ve büyük hemşire ve bakicilar sana yardım ediyolar merak etme bence diğer devlet hastanelerine göre burası özel gibi