Cicekk17 Arkadaşlar doğumum yaklaştı , neredeyse bugün yarın her an gelebilir bizim hastane kapanmış karantina altına alınmış ve benimde normal doğum görünüyo şehir hastanesinde önerebileceğiniz bayan doktor var mı acilllll !!!!!!
Nur_nur06 Cicekk17 kapanan hastane hangisi canım ? Şehir hastanesinde de doktor yok bildiğim kadarıyla benim randevumu iptal ettiler tekrar randevu almaya çalıştığımda doktor çıkmadı bir iki tane infertilite doktoru görünüyordu ama onlara da muayene olamıyoruz
Asl_93 Cicekk17 canım hayırlı doğumların olsun bildiğim kadarı ile tek kadın doğum hastaneleri alıyor gebe. Etlik zübeyde hanıma başvurabilirsin
Minikmucizeee Nur_nur06 bende randevu alamadim sehir hastanesine simdi etlik zubeydeye basladim ve dogumbu hafta olcaknasipse
Sinemin Nur_nur06 nasıl gözükmüyor benimde var randevum Necati beye gözüküyor 🤔 randevularım iptal edilmedi
Nur_nur06 Minikmucizeee anladım canım hayırlısıyla doğur inşallah doğum yapınca haber ver anlat bize 😊🥰
Nur_nur06 Minikmucizeee bende şehir hastanesinde sadece ikili test yapmıştım sonuç alacaktım cuma günü randevu iptal edildi nasıl alcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Burcu-M Minikmucizeee Merhaba. Bende yarın ilk defa zübeyde hanım da muayene olucam. Siz memnun kaldınız mı doktorunuz kimdi
Miniminikuss Minikmucizeee muayene ucretı hakkında bilginiz varmı. Saglıkla kucagınıza alın ınsallahhhhh bebısınızı😍
Meriwa Nur_nur06 bende almıştım iptal de olsa gidip öğrenebiliyosuz muayene olabiliyosunuz zorda değilseniz tabi gitmemek daha iyi
Minikmucizeee Burcu-M srekli dokttorlar ddegisiyo ilk basta oraya gdiyodum zaten iyide dogumhnesi kalabalik ve refakatci aaalmiyolar diye sehir hastanesine baslamistim
Cicekk17 Minikmucizeee şuan şehir hastanesinide aradım yarına randevu almak için ama dolu gözüküyo randevu alamıyorum, ve benim tahlil sonuçlarım var onlarida göstermem lazım ama kendi doktorumun bilgisayarına gidiyomuş burdan gözükmez diyolar tekrar kan verebilirisniz diyolar ama benm doğumum çok yakın ve 6 tup kan verdim verdigün kan sonuçlarıda 4 gün sonra cikiyo.
Minikmucizeee Cicekk17 bebegimin gelişi ters 38+3 dönmez cuma gel sonkez bakalim gun verelim dedi etlik zübeyde hanim hastanesi bekliyorum bakalim