Dilek21 ah canım iyiki yazmışsın hiç biyerden bilgi alamamıştım hastane durumu hakkında virüsten dolayı çok korkuyordum orda takipli gebeyim randevum iptal edildiği için başka hastaneye gittim zübeyde hanıma gitmemi söylediler ama hiç iyi yorumlar okumadım orası hakkında doğumuma 21 gün kaldı normal olucak sıkıntı olmadan orda gerçekleşir doğumumda inşallah sende sağlıkla büyüt bebeğini canım geçmiş olsun 😊😘