Merveeee 33+4 ikiz gebelik 70 80 e çıktı sancım nst de hastanede takibe alındık bi gece kaldık iğneler serumlar ilaçlar 20 30 a indirdiler taburcu olduk elim yüreğimde bekliyorum çok küçükler daha 😔
cisemd59 Merveeee Allah yardımcınız olsun inşAllah. Hiç merak etme doğsalar da hayata tutunacaklar 🙂 tanıdığımın 31 haftalık doğan ikizler var şimdi koca kız oldular. 🙂
meleklerimm2 cisemd59 yatış yapacakları ağrılarımdan dolayı bide 3 cm açılmam vardı bende dedim ki yatmak istemiyorum eve gidim sandım olursa gelirim olmazsa da 10 gün sonra gelirim dedim dr tamam 10 gün sonra mutlaka gel dedi
sevincmaltepe ozgesoy28 benim de kordon dolanmasından dolayı erken doğma riski var bebeğiniz kaç kg acaba bir de doktor küvözde kalır dedi mi size ? Ben ilk duyduğumda o şok etkisiyle sormayı unuttum doktoruma en büyük korkum kuvöz 🤦🏻♀️ . Bu cuma kontrolüm var o zamana kadar zaman geçmiyor gibi 🤦🏻♀️
ozgesoy28 sevincmaltepe benim bebeğim en son gittiğimde 2 kiloydu gelişimi 2 hafta öndeydi ama şimdi nasıl bilmiyorum korkma dedi doktor çiğer geliştirici iğne vuruldum için ama birde emme refleksi varmış çoğu bebek bu hafta doğsa bu yüzden dururmuş küvezde emmeyi öğrenene kadar inşallah olmaz böyle şeyler de vaktinde alırız bebeklerimizi kucagımıza 😔 siz kaç haftslıksınız
Sonay cisemd59 ben 34 haftada gittim ama doktor 35 haftalıksın dedi sancım ve kasılmalarım vardı az sancım çıktı ama doktor önemsiz olabilir dedi
ozgesoy28 Sonay bende en son hastaneye yattıgımda 31 ama 34 gözüküyodu ondan yalancı sancı çıkmış olabilir mi benimde
Sonay ozgesoy28 olabilir CNm doktor önemli bişey değil demişti zaten ama Benin sezaryen olacak oyuzden korkuyorum bi an suyum gelir kanamam olur diye 🤔