Sonay ozgesoy28 olabilir CNm doktor önemli bişey değil demişti zaten ama Benin sezaryen olacak oyuzden korkuyorum bi an suyum gelir kanamam olur diye 🤔
ozgesoy28 Sonay benimde sezeryan canım allah korusun yavrularımızı inşallah ben doğum olmasın diye ilaç kullanıyorum şuan 32 haftalıgız sen kaç oldun
Sonay ozgesoy28 bende 35 ama doktor 36 haftalık dedi CNm 15 gün son gün verecek inş. Senin erken Doğum riskin mi var ? Ondanmmı ilaç kullanıyorsun
ozgesoy28 Sonay Evet canım erken doğum riski olduğu için şuan da küçük en az 34 35e kadar durması lazım dedi doktor ondan dolayı bende bi 35 olsam nefes alıcam
Sonay ozgesoy28 ayyyy Allah yardımcın olsun CNm inş vakti zamanında gelir yavrun sağlıkla kavuşursun inş.
Tiredmom 34+4 te bebiş 2450ydi sancim 90lara cikip 10lada iniyordu doktor hiiiç önemsemedi düzensiz bisi olmaz dedi öylede oldu 36+4te gittik 50 falan çıktı kilomuzda 3000 37+3 olduk bekliyoruz bakalim 💕
ozgesoy28 Sonay Aminnn canım inşallah sizde dua edin hamilesiniz kabul olur bende sağlıkla vaktinde kavuşym inşallah
Sonay ozgesoy28 aminn. inş CNm inş Rabb'im yardımcın olsun melek taşıyorsun sende bol bol dua et Allah yardım eder inş .
Tiredmom cisemd59 amin canım.hepimiz inşallah kısmetse normal görünüyor 18 günde kaldı bakalım inşallah gelir
cisemd59 Sonay döndüğü derken doğum pozisyonu aldığı için canım. Kendini ittiriyor sanırsam o da kasıklarda kasılmaya neden oluyor. Diğer türlü ordan oraya dönmez artık 😂
Sonay cisemd59 he bende dedim noluyor 😂😂😂 o zaman desene Benim ki iyice yerleşiyor 😂 Hayırlısı bakalım
Tiredmom cisemd59 valla ben yürüyorum plates haraketleri dus mus duşta haraket yok niyeti galiba artık doğurmak istiyorum ya inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz