Ya hanımlar bende doktoruma sordum eşim ve fotoğrafçım girebilir mi diye normal doğuma fotoğrafçın eşin girebilir ama sezeryana sadece fotoğrafçını alabilirim dedi normalde sezeryanada alıyorlar benim doktor niye istemedi anlamadım sormadımda pff 🤦♀️