Ben devlette doğurucam büyük ihtimal almazlar zaten ama şunu duymuştum normal doğumda eşler girince bazen doğucaksa da doğmuyormuş sezeryane alıyorlarmış yani o an acı çektiğinizi görüyorlar ya ondan herhalde dayanamıyorlar zor bi durum aslında benim eşim girse dayanamaz heralde ağlar benle birlikte 😀