Hamideersin Selinglr evet ya son rulo diye kullandkm beyazına geçicem artık heyecanlanıyorum çünkü sürekli görünce
Emelcskndgn kbracbc 1.5 cm açıklığın varsa rahim agzin nasıl kapalı oluyor anlamadim, benimde 2 cm açıklığım var ama sancım yok
Paramedikelif kbracbc canım bol merdiven inip cik hurma ye sıcak duş al suguat yap ilerler inşallahh birde ilişki 🙊
Leylakidan0 Tubadincay 37+2 yiz biz de. Doktorum normal Doğum için 40. Haftayı beklerim ama sancın olmazsa suni vererek hastanede uzun kalmanı istemem. Sezeryan olur dedi. Sancım hiç yok hala normal midir?
Zehra_00 💙37+5💙Bebegimin suyu az. 2 gun sonra yine kontrulumuz var. Eger yine azalmissa buyuk ihtimal sezeryan dedi. Belkide bizimki surpriz yapar erken gelir 😀
rumeysakara12 Zehra_00 36 da 2 800 dü canım normal mi acaba şimdi de konrol günü geçti ne kadar oldu bilmiyorum 😊