Hamideersin Tubadincay 37+1 olduk çok sukurşükür bizde 38+1de çarşamba günü kontrolüm var az önce sanki peceteye hafif leke gibi bisi geldi sandım ama değil galiba çünkü peçete pembe desenliydi
Esma_korpinar Tubadincay 38 haftama girdim bugun dr karaciger emzimlerin yuksek dedi safra kesemde tas oldugu icin kanuniye git sezaryan ol dedi ama nasil gidip ne diyicegimi bilmiyorum bide bos donmekten cok korkuyorum 😒
Tubadincay DIKKATLI OLALIM KIZLAR AGIR KALDIRMAYIN BEN 38+6 DOĞUM INSALLAH BELKI DAHA ERKEN DE OLABILIR BUGÜN KI KONTROLUM DE BEBEK TERS DONMUS HER AN GELEBILIR DEDI DOKTORUM :))))
Tubadincay Esma_korpinar Olsun Allahın taktiri böyleymiş uzulme hangimiz sıkıntısız gebelik yaşıyoruz ki Allah beterinden korusun her şey hallolur gönlünü ferah tutt bol dua et 🤲👍🙂
Gsmlc Esma_korpinar saçmalık gibi geldi sevk etmediler mi napıcakmışsın ben sezeryan olucam diyince alıyorlar sanki
Esma_korpinar Tubadincay sezaryan olmayi takmiyorum gulum ztn nasipten ote yol yok orda sezaryan olabilicemmi o sikinti
Efesevim 37+6 haftalığım haftaya perşembe sezeryan olcam oğluma kavuşcam inşallah günler evde geçmiyor son günler çok zor yürüyüşte yapamadığım için çok şiştim 😏
Tubadincay Efesevim Doğumdan sonra verirsin sıkma canını, rabbim tez zaman da kavuştursun inşallah çok az kalmış sizinde :)
kbracbc Tubadincay 38+4 haftalığım 1.5 cm açıklığım ve nst de sancım var rahim ağzı kapalı olduğu için doktor eve gönderdi 🤷🏼♀️ Doğum ne zaman olur acbaa 🤷🏼♀️
Emelcskndgn kbracbc 1.5 cm açıklığın varsa rahim agzin nasıl kapalı oluyor anlamadim, benimde 2 cm açıklığım var ama sancım yok
Paramedikelif kbracbc canım bol merdiven inip cik hurma ye sıcak duş al suguat yap ilerler inşallahh birde ilişki 🙊
Esma_korpinar Gsmlc bilmiyorum inanki kalbim sıkışıyor ztn iki gundur 😒 ztn beylikduzune gitmiyordum randuvu olmadigi icin gittim oda kaldirdi oyle dedi 38.hafta alinmasi gerekiyor dedi git alsinlar dedi cildiricam😣
Stella_ 37+5 teyz dogurmak istiyorum artkkkkk . Tam 39 oldugumda sezeryan olucam ama dogum kendi baslasin istiyorum kendi istegiyle gelse keske bebegm