Silem @Leylakidan0 aynıyız☺️Ben yarın doktora gidicem kontrolümüz var gün ver diyeceğin artık öteki hafta içinde alır büyük ihtimal salgından dolayı normal doğumu beklemek istemiyorum bir an önce sağlıklı bir şekilde doğurup bebeğimi alıp evime gelmek istiyorum😊doktorumda aynı fikirde
Leylakidan0 Silem yaa😍 sağlıkla gelsinler🙏🏻 Ben de normal Doğum olsun istiyordum. 38 de değil de 39 da bakar karar veririz dedi. Bi yandan ben de gelse hemencecik diyorum. Artık hangisi hayırlısıyla hepimiz için öyle gelsinler🤲
Deniss59 Bnde şimdi doktordan geldim. 37+3.gün bugün .. kilosu 3kg 100 gr dedi , boyuda 49 cm olmuş minik kelebeğimin🦋🥰 haftaya çatı muayeneyesini yapcak bakalım..
Tubadincay Roje hayır direk 900 gr diye hatırlıyorum valla ekstra bir şey yapmadım. Ama.kahvalti da yumurta peynir çok yerim.yogurt çok yerim
busra-mutluanne1 YYR19 bizde 3400üz bize normalde doğum olabilir dedi ya size kilosu yüzünden mi sezaryen dedi yoksa başka sebepten ötürü mü
busra-mutluanne1 YYR19 anladım canım benim allah yardımcın olsun🥰 hayırla kavuşmanız dualarımla inşallah ❤️