Tugbadnd bana da doktorum şekerin yüksek dedi açlık tokluk için, normalin 10-20 üstünde çıkıyordu. Şeker yüklemesi için dahiliye doktoruna yönlendirdi açlık normal, 1. tokluk yüksek 10-20 üstünde çıkıyordu 3. Açlık daha normal çıktı ve Dahiliye doktoru sadece dikkat et çok tatlı yeme falan dedi sadece sınırda gibisin dedi ama normal hayatımda şeker olmadığı için hamilelik yapıyor ve bebeğin iri de dedi Kadın Doğum Doktorum ama sonuç, yediğine içtiğine dikkat et o kadar, renkli Ultrason da genel durumu da gayet normaldi takılma canım her söylenene. Inşallah sapasağlam alırsın kucağına, 😊