Ben ilk defa duydum Rabbim bebeklerimizi korusun kesinlikle başka doktora gidin bide benim doktorum bunları demedi bende de şeker var geç anlaşıldı çok şükür biraz karnı kafası bi iki hafta önde kilosuda azcık fazla buda şekerden dolayıdır bende dikkat ediyorum Rabbim korusun kötü düşünme doktorun keşke böyle şeyler demeseymiş ordaki anne psikolojisi denen birşey var sen sık sık takip et şekerini ölç açlık tokluk ve diyetine uy kötü düşünme canım şeker hastası olup doğan çok bebek var