Btyas34 Tugbadnd ablamda gebelik şekeri vardı bebeği 4,800 kilo doğdu şuan yiğenim 1,5 yaşında maşallah turp gibi tek bi doktora bağlı kalmayın
Esraorhan Tugbadnd şeker hastalığını da engelli olarak görüyorlar, onu kast etmiş olabilir, ama her iri bebek şeker hastası doğacak diye bişi yok, içini ferah tut sağlıcakla kucağına al inşallah 🤗
Tugbadnd @Btyas34 çok sevindim 🤲 rabbim hayırlı ömürler nasip etsin darısı benim başıma inşallah. doktor beni çok korkuttu. Olan olmuştur engellidir belki şuan diyor resmen 😔
Sonsuzkez1 Üç aylık şekerin yüksek çıkmış. O hbs diye yazan o. Bu demekki 3 aydır şekerin ortalamanın üzerinde seyretmiş. İlla bir şey olucak diye bir şey yok şuandan itibaren tüm şekerli gıdaları bırak canım. Çok aşırı sağlıklı beslen. Kötü düşünme.
TAkilicci Tugbadnd engelli olabilir mi ? Yani ihtimal üzerine neden konuşuyor doktorunuz detaylı bir inceleme yapsaya
Tugbadnd @Esraorhan amin Allah razı olsun inşallah 🤲♥️ Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah.
TAkilicci Tugbadnd bunu söylemek bu kadar kolay olmamalı sizin için neden bu zamana kadar bir şey demediniz deseydiniz başka doktora git için rahat olsun sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Tugbadnd @Sonsuzkez1 ben şeker hastası olmasında değilim Allah etmesin sağlıklı olsun isterim ama rabbim dermansız dert vermesin. engelli olur demesi kafama takıldı. Haftaya sezeryan isteyecegim suyumda da çok az azalma varmış 😔
Tugbadnd @TAkilicci o kadar kolay söylüyor ki karnımda kıpır kıpır hareket ediyor doktor engelli olabilir diyr ben ağlıyorum karşısında resmen 😢
TAkilicci Tugbadnd ağlama bebeğin de strese girer canım iyidir inşallah🌸💖 sadece başka bir doktora görünmelisin
Emineliahmett Seymabebgm katılıyorum benimde aile hekimimle ultrason çeken doktorum farklı hafta söylüyor 2 hafta ileride gözüküyor gelişimi iyi dedi engelli açısından bişey demedi şeker yüklememi yaptırdım ne kadar ailede yaşı ilerlemiş teyzelerimiz tehlikeli deselerde bu tespitler keyiften çıkarılmamış kulak ardı etmeyelim 🙏
Tugbadnd @gfazlioglu bende şeker yüklemesi yaptırmadım şuan dogım yapacağım doktorum istedi işte. sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲 stres yapma kendine rabbim korktuğumuza uğratmasın.
Tugbadnd @Emineliahmett aslında beni etkileyen kimse olmadı kendi ihmalkarlıgım tamamen Haklısınız. ama engelli olacağı ne var ki ortada araştırıyorm Bebeği anne karnında etkileyen engelli olabilecek sebeplerin içinde şeker yok 😔
Emineliahmett Tugbadnd haftanız kurtarıyor ise detaylı ultrason çektirmenizi tavsiye ediyorum şekerin engellilik doğuracağını düşünmüyorum en fazla obezite teşhisi koyabilir allah tez zamanda kucağına sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin 🙏