Ben de daha hazırlanmadım.alışverişim kotonlardan dolayı yarım kaldı.eksiklerimi listelemem gerek.deterjan alıcam,kendime pijama alıcam vs vs.bunlar mecburen internetten olacak.gözümde büyüdü resmen…
size sormak istediğim anne ve bebek için ayrı çanta mı hazırlıyorsunuz,yoksa hepsi bir çantada mı?
poşete nasıl koyuyorsunuz,bebeğin hastane çıkışlarını mı koyuyorsunuz,Bilgi verebilir misiniz