heyeCANm seni anlıyorum canım. İnan bana her şeyde vardır bi hayır sıkma canını. Ben çoğu şeyi aldım mesela hastane odasını kafama takıyordum. Herkes o kadar her şeyi abartmıştı ki kendimi yapmak zorunda gibi hissetmiştim heves ettiğim için. Jardinyer takımı çiçekler kapı süsleri vs sipariş ettim, balonlar hastane bebek yatağı tülü anne tülü vs kalmıştı onları düşünüyordum bu virüs işi çıkınca dedim ki ne boş şeylere uğraşmışız vazoları mumlukları tv üniteme koydum süslemicem oda falan bi kapı süsü takarım tamam 😁 isimli setlerini falan yaptırmıştım zaten, hayırlısıyla kucağıma alıp eve gelme derdindeyim şuan