33+1 im daha alışverisimizi bile yeni yeni yapar olduk.Malum virüsten sebep hicbir yere de çikamiyoruz.Kargo yollarini gözlüyorum.Şuan için en ihtiyacim olanlar hazır gibi.Hastane çikişimizi falan bu hafta sonuna dogru yavastan yikiyim utuliyim diye dusundum.Bebek cantam deterjanim hepsi geldi.Beşiğim de hazır onun da setini yikiyip yavastan hazir etmeli dusuncesindeyim.Bence alinmişsa bekletmemekte fayda var.