SedefUygun Merhaba kızlar, 33+4 olduk 🤰🏻 Mayıs anneleri kıyafetleri yıkadınız mı ? Hastane çantasını ne zaman hazırlamalıyım ? Erken mi yoksa yapmalı mıyım çok kararsız kaldım siz neler yaptınız 🤔🤔🤔
Babyone SedefUygun canm hazırla tabı gec bıle kalmıssın. Guzelce yıka utule hastane cantanı hazırla. Inan oyle de kolay kolay bıtmıyo ufak ufak hepsı. Snra da eksıklerını tamamlar dogumu beklersın ınsallah. Ben 30 da bıtrdm yıkama yerlestrme ısını
Anrebasum SedefUygun 32+1 den selamlar 🍯 Annemler ablamlarla yapacaktik bu haftasonu gelemiyorlar virusten dolayi🙄 haftaya yikamayi dusunuyorum ben de, hayirlisi insallah🤲
SedefUygun Babyone Herşeyimiz tamam çok şükür mobilyalarımızda geldi sadece yıkanıp ütülenmesi kaldı yavaştan başlıyım en iyisi bende 😂
SedefUygun edatmr Kolay gelsin 😂 Yavaştan bende başlıyım bari yıkanıp ütülenmesi derken anca zaman geçer😂
Sinem67 edatmr bende 31 haftalıgım burda dogum hikayelerini okuduk a korktum erken olur gelir dye bebegimin kıyafetlerini yıkadım
SedefUygun Anrebasum Maşallah canım 🥰 Mağlum durumlardan dolayı tek başımıza halledicez artık bende annemle yapmayı düşünüyodum ama virüs korkusuyla görüşemiyoruz
Anrebasum SedefUygun Aynen öyle, stres olmamak icin kendimizi zorluyoruz ama hep aklimizda Allah yardimcimiz olsun cumlemizin😊
Beyzanur1995 Kızlar erken doğumlar çok fazla 31+2 haftalığim bugün yıkadım.yarın ütüleyeceğim çantamı hazırlarım sonra da.bence hazırlayın koyun kenara
Aysekmn 29 haftalıkken bitirdim bende erken doğum riskim vardi belli olmuyor malesef doğum işleri ebeler bile 7 ayı doldurduktan sonra doğum çantası hazır olsun diyor erken doğum olma ihtimalini her zaman göz önünde bulundurmak gerekiyor bence bir an önce hazırlayın derim 32+2 deyiz oğlumla 😊
Birsen96 SedefUygun ben 31 haftalıkken kıyafetlerini yıkayıp ütüledim poşetleyip kaldırdım. Şimdi 34+4 günlüğüm evi temizliyorum zaman geçtikçe daha zor oluyor herşey çok çabuk yoruluyorum yardım edecek kimse de yok :((
2104 SedefUygun bende bir yanım kalk yap bir yanım aman boşver diyor. Bir sürü yapıcağım iş varken daha odası gelmedi ama bi çok eksiği tam benim eksiklerim var. Bütün herşeyini yıkadım bugünde ütüledim valla büyük yükmüş. Çanta mı hazırlamadım daha 🤦♀️