Seymasezer meraba canom bugün gittim hastaneye aynen acil bir durum olmadığı sürece yani mesela doğum başladıysa yada şu vs geldiyse hasta aldıklarını söylediler doğumu baslamayanlara doğum veya yatis vermiyoruz dediler tamamen korona hastanesi olmuş dünden beri 20 30vaka geldi dediler virüs için hatta kadın doğum acilin kapanip tamamen tumdoktorlarin virüs doktoru olucani söylediler başka hastane bulun dediler bende kağıthanede yim Gültepe avicennada normal doğum 1500 sezeryan 2000 mis düşünürsen zeynep kamilde bir tanıdık vardı şuan zeynep kamil hasta kabul ediyormus yine düşünürsen 40 +3 oldum bende akşam z. Kamil acile giidp hasta kaydımı açtırmayi düşünüyorum