Hangi hastane acaba almayan? 40 haftam doldu daha dün gttim sarıyer etfal hastanesine takibimi orda yaptırıyordum 40 hafta doldugu için çarşamba tekrar gel dediler ama poliklinik doktoruma gitmiştim ben bukez acilden giriş yapmamı istedi bide kağıt yazdı muayine + nst diye bunla gir dedi ne yani şimdi devlette doğum yokmu?