Seymasezer canım olur mu öyle şey ben kanuni sultan süleyman hastanesine gidiyorum acilden giriş yap her türlü kabul ediyolar bi sorun yok orada şu anda bende 36 haftalık hamileyim 37.haftada yatışım yapılıcak inşaAllah dün ordaydım daha poliklinikler sıkıntılı biraz evet ama acilden girdiğinde bakıyolar yardımcı oluyolar