Irmaks amin canım inşallah. 🙏 bağırmak yasak olur mu hic ya. Sancı cekiyorsun, istemeden de olsa bağirıyorsun.belki yalan belki gerçek bilemeyiz tabi. Ben ilk doğumumu balcalıda yaptım. Balcalıyıda bana hep iyi degil diyorlardi, 1 tane sancı odasi var, herkes orda sancı cekiyor felan diyorlardi, doğumhanede de 2 tane çatal var yan yana felan diyorlardi. Başlarda özele gidiyordum ben ama ben doğum yapmadan önce başka bi arkadaş balcalida dogum yapmışti. Ona sormuştum herşeyi nasıl felan diye. Cok güzel dedi. Herkesin sancı odası ayri ve dogumhanede de 1 tane catal var dedi. Zaten taıdık doktorda olunca balcaliya gittim bende. Gercektende sanci odalari tek kişilik ve büyük, tuvaleti banyosu bile var. Temizlikci kadın gelip sürekli temizliyor zaten. Dogumhanede kocaman ve 1 tane çatal var. Doğumdan sonra istersen kendine özel oda tutabiliyorsun bide.😊 dogumdan sonra tek kişilik odada kaldım ben. Doktorlar ebeler hepsi süperdi valla. Sanki özel hastanede gibiydim. Bu yüzden bu doğumumu da balcalida yapmak istiyorum Allah nasip ederse, mayıs ayına kadar ortalık ne durumda olur bilinmez tabi