Kardelenyigit _Mother_ Yasemin ilkit doğum ücreti tam bilmiyorum ama 3000-3500 arası falandır diye düşünüyorum ☺️
_Mother_ Irmaks Sedaahmett Miniginannesiiii1111 Selmaekr Ask_H Happpm Tubasim Birgulbade Deniz31 Cutebaby Erbualp Kardelenyigit 987123 Gamze8001 Bhrali_43 https://imgyukle.com/i/JiSQSP Tahmin yapabilen var mı
Irmaks Sedaahmett kapanmadi cnm ben bugun oradaydim muayenemi oldum hatta suan gebe bolumu okadar iyi muhafaza edilmiski sasarsin.. incin top oynuyo resmen
Sedaahmett Irmaks yaa gerçekten mi. Ben en son 6 martta gitmiştim. 8 nisan da randevum var bide balcalida.
Deletedmom327 _Mother_ doktorum bayram bukan.en son doğum ücreti 3000 di ama sanırım zam gelmiş son fiyatı tam olarak bilmiyorum şu anda
Sedaahmett 987123 bilmiyorum canım valla. Eşim öyle söyledi. Araştirma hastanesi oldugu icin virüs incelemesi felan yapiyorlarmiş dedi. 🤷♀️ sen balcalının özel doktoruna gidiyorsun galiba. Ben özel doktoruna gitmiyorum.
Irmaks Sedaahmett aynen dun benimde randevum vardi inanmicaksin ama 1saatte isimi halledip ciktim okadarki sakindi yani herkez kendini izole etmis bayaga dikkat ediyolar ama sehir hastanesi fena bi durumda allah yardim etsin
Minnosizmmm Bhrali_43 emel hanım benim psikolojimin katilidir. Bende ona muayeneye gitmiştim bebek düşünüyoruz diye beni muayenesi toplam 1 dk sürmedi bi kaç tahlil istedi sonuçlara şöyle bir baktı çok zor sen normal hamile kalamazsın hemen tüp bebek deneyelim onla bile zor bi kaç kere deneyeceğiz dedi ve ben 8 aylık evliydim nasıl ağlaya ağlaya çıktım bilmiyorum ama başka doktora gittim ve normal yolla hamile kaldım sağlıkla da doğurdum çok şükür
Selmaekr Minnosizmmm 2009 yılında anneme de menopoza girmişsin senin asla çocuğun olmaz demişti kendisi şimdi kız kardeşim 11 yaşında haklısınız yani 😅
Minnosizmmm _Mother_ ben Ortadoğu da filiz hanıma gidiyordum en başından beri çok güzel ilgiliydi doğumuma da ona gittim personelde kendi de çok sevecen iyi ki de filiz hanimi tanımışım 2. Çocuğu da nerde olursam olayım gelir filiz hanımda dogururum Ortadoğu da gayet temizdi tavsiye ederim
Sedaahmett Irmaks 1 saatte mi 🙄 ben sabah 9 da orda oluyorum,öglene bitiyordu işim. Cok sıra oluyordu. Eşim zaten otobüse felan binmeme izin vermez. Kendisi bırakir hastaneye. 8 nisana kadar bekleyim bakalım, belki eşimle birlikte gideriz hastaneye
Irmaks Sedaahmett aynen cnm birsaatte bitti isim bende inanamadim hatta esimde sasirdi butun gun ordayiz diyordu saat9daydi randevum 10da ciktik hastaneden.hasta cok yok zaten 5kisiydik yani dikkatli olun sizde biz bayaga eldiven maske kolonya uclusuyle gittik
Birgulbade Benim cumartesi medline da doğumum var ve cok tedirginim doktorum guzelyalinin kurucu doktorlarindan biri ama medline da dogur daha iyi diyor medline hakkinda bilgi sahibi olan var mi??
Ask_H Birgulbade canım sen şanslısın diyebilirim çünkü daha devlet hastaneleri dolmadı dolunca özel hastaneye geçeceklerimiş şimdi çok temiz sterildir ama ilerleyan haftalarda ne olur bilemem daha duymadm medline de corona vakası bir arkadaşımın akrabası orda çalışıyor oda şöyle demiş daha vaka yok yazı geldi olursa alacağız ama coronalılar yoğum bakım ünitesinde ve acilde bakılacakmş orayı ayarlamışlar gebelerimiz ayrı yerde olacak demiş inş öyledir hakkımzda hayırlısı bende medline düşünüorm doğumuma 1 aydan fazla var o zamana kadar corona tesbit edilip hastane yoğun hasta alırsa güzekyalı hastaneşnde doğum yapmayı düşünüorm doktorum iki yerle de anlaşmalı… Öncelik devlet hastanesi corona da sonra özel hastanelermiş Hakkımzda hayırlısı olsun inşallah şu virüs yayılması durur geçer gider de eski hayatlarımıza döneriz 🤲🏻
Sedaahmett Irmaks öyle yapacaz bizde artık. Hatta eşim marsaya gidelim dedi 😄 marsa da bi arkadaşı var eşimin. Ebe kendisi. Onu aradı bugün. Burası temiz demiş. Buraya gelin ben yardimcı olurum size demiş. Belki marsaya giderim .daha tam belli degil ama 🤷♀️