_Mother_ doktor hastaneden daha önemli bi ayrıntı, doktorundan memnunsan devam et mutlaka canım. Seni rahatlatıyorsa moral veriyorsa her sorduğunu saçma bulmadan cevap veriyorsa, telefonla her istediğin zaman ulaşabiliyorsan gönül rahatlığıyla o doktora gidebilirsin. Mesela ben hamile kalmadan önce bi doktora gidiyordum evet çok çok bilgili biriydi ama ben ne sorarsam googlede yaşıyosun sen oraya mı güveniyorsun bana mı falan derdi. Bu doktorum binlerce şükür saçma soru da sorsam mantıklıca cevap veriyor beni rahatlatıyor