Bende 28. Haftadayım. Bebeğimin böbreğinde hafif bir şişme vardı. Perinatolog takip yapıyordu. Bu hafta gitmem lazım ama eğitim araştırmaya gitmek mantıklı görünmüyor şu an. 3 farklı doktora takip yaptırıyordum. Özelde bir kadın doğumcum var. Perinatolog takip ediyor. Bir de devlette önceden çalıştığım için tanıdığım ve zaman zaman göründüğüm bir doktorum var. Geçen hafta koronadan dolayı rapor almak için ona gittiğimde bebeğime bakmıştı. O yüzden içim rahat. 32. Haftada çalışabilir raporu alacağım için mecbur özeldeki doktoruma gideceğim. benim de bu hafta tetanoz aşısının 2. Dozunu vurdurmam gerek ama inanın gitmeye korkuyorum. Eşim de bırakmıyor gitme diyor. Bilmiyorum çok şanssız bir döneme geldi bebeklerimiz. Napacağız bilmiyorum.