Seraymesut _9297_ Benim adetim normalde geç gelir ama bu kadarda uzun gecikmezdi hormonlarım normal adetim ilk gününde yoğun gelirdi ama bugün ilk gün olmasına ragman pembemsi ve azar azar geliyor hala bas dönmesi mide bulantısı kaşık ağrısı
Tugce1803 Seraymesut neden olmadı diye birşey yok. Her gecikme gebelik değildir, gecikmenin birçok nedeni vardır.
Nuruminci Seraymesut benim adetim 30 gün gecikti ne kanda nede teste cıkmadı ve normalde duzenli olarak adet görüyorum
Nuruminci Seraymesut hersey nasip demek ki daha zamanın gelmedi ben bir sene boyunca bekledim cok kafama takıyordum dokturada gittim hiç bir sıkıntımız yoktu ama ne zamanki artık kafamdan attı o ay hamıle kaldım inşallah en kısa zamanda Rabbım sanada nasıp eder
Nuruminci Seraymesut ben hamıle kalmadan üç ay önceden düzenli olarak her gun bir tane folıkasıt aldım ve faydasınıda gördüm tavsiye ederim
Seraymesut Nuruminci adet gecikmeseydi aklıma takınmayacaktı bende mi bi sıkıntı var yoksa ben mi abartıyorum bilmiyorum Ama adetim ilk gün de olsa çok çok gelirdi saat başı pet deistirsemde taşıyordu ama bu adetim az geliyor ve pembemsi neden acaba
Mgmg Seraymesut adwti gecip cikmayip sonradan cikan da cok insan var gec dollenme de olmus olabilir. Yani 3 gu n gecti cikmadi hamile olamazsin diye bi sey yok. Boyle olan cok var sen geme bir kere daha bak. Bi test alsana
Seraymesut Nuruminci bilmiyorum da doktor ilaç verdi adetin 3 gün unde başla dedi ben 4 ncu günde baslasam
Seraymesut Mgmg yapacağım da kan var nasıl olacak adet miyim bilmiyorum ilk kez pembemsi ve az geliyo test alamayız dışarı çıkamıyoruz ki