Canım 5-6 gün adet gecikmesinden sonra geç döllenme olsa bile artış olurdu bence inşallah hamilesindir ama çok aşırı da umutlanmak iyi değil sonra yine üzülen sen oluyorsun daha önce ben de yaşadığım için söylüyorum 🥰 rabbim inşallah tez zamanda kucağını doldursun herkesin