Seraymesut canım bence tekrar test yaptır benim görüşümce yaşadım ben bunu çünkü adet olucaksındır sökülemiyorsundur en iyi sonucu kan testi verir benim 13 gün geçmişti böyle ilk evlendiğim zaman hamileyim sanmıştım test yapmıştım çıkmamıştı ama çok ümitlenmiştim 2 gün sonra adet olmuştum çok üzülmüştüm o yüzden kendini umutlandırmıcaksın fazla sonra üzülüyorsun malesef