minikmucizem1_ Bir_zerre bende son adet 13 şubat ama hareket hissetmiyorum bu haftalarda hissedilmiyor galiba
Bir_zerre minikmucizem1_ Aynen henüz çok erken galiba hissetmemiz için. sadece bazen bir tarafta sertlik oluyor o zaman orada olduğunu anlıyorum o kadar:) Ultrason hareketlerini kastetmemistim ben 😇
minikmucizem1_ Bir_zerre ben hiç bişey hissetmiyorum hamile olduğumu bazen unutuyorum sertlik falan yok zaten kiloluydum göbeğim az var di ondan galiba 🤪
Bir_zerre minikmucizem1_ Bir ay falan geçince daha çok hissederiz galiba benim gobegim adeta 5 aylık gibi :) Hatta hamile taytı aldım hiç kilo almadım henüz ama göbeğimden pantolonlarimi giyemiyorum 😅
bilsenayvack Bir_zerre benm de 17 şubat son tarih ve karnım hemen büyüdü bir oğlum var hayırlısıyla bu da sağlıklı olur inşallah 😇
Bir_zerre ArsEA Biz de insallah ogrenecegiz bir sonraki kontrolde. Gerçi çok merak etmiyoruz ama sırf ismiyle hitap edelim diye öğreneceğiz😇
Hilalblc-12 Benim de son adet tarihim 17 şubat ama doktor bir hafta geriden söyledi . Doktorun dediğine gore şuan 13 +2yim haftaya kontrole gidecem cinsiyet belli olur mi
Rukenken Haftamda doktorum erkek gibi görünüyor dedi 🙈 bakalım 16. Haftaki kontrolü dört gözle bekliyorum :)