TubaEngn
Merhaba canım ben adet söktürücü kullanmadım ama tansiyonum düştüğü zaman serum taktılar kan testim negatif çıkmıştı gebelik yok diye de ilaç verdiler ama şükürler olsun ki bebeğim sağlıklı korkma İnşallah bişey olmaz sağlıkla kucağına alırsın 🙏😊