elftprak Ysmnbkr evet aynı bazen saatler sürüyo böyle kramp gibi sancı gibi falan sanırım erken ondandır diye düşünüyorum
minikmucizem1_ Bende 5+6 sık tuvalete gidiyorum sabah bile uykudan uyanıyorum tuvalet için bide bacak agrım oluyor bnde bi an önce görmek istiyorum ama hastaneye gidemiyorum
Htcytm Mucizeaky 2 aydan küçük gebeler idrara sıkışıp gelsin diye bi yazı vardı doktorumun odasında sanırım o zaman daha iyi gorunebiliyo yakında gideceksen birde öyle dene. Ben 5 haftalıkken gittiğimde öyle yaptım çok net gözüktü 🥰
minikmucizem1_ Ysmnbkr yoo herkeste belirti olacak diye bişey yok mesela banada diyorlar bulantın yok mu yok diyorum bide göğüsüm taş gibi diyenler var bnde yok mesela
Htcytm Mucizeaky kalp atışını da duyarsınız tez vakitte inşallah 🥰🥰 bende artık dayanamadım bugün gittim kalp atisini dinlemeye çok şükür herşey yolunda Allah bebeleri korusun 🥳
busra4259 18 şubat benimde, göğüslerimde inanılmaz ağrı oluyor, bulantı falan yok ama oğlumdada 8. haftadan sonra başlamıştı. Şu an bekliyorum hiç hastaneye gitme taraftarı değilim
Sselver34 busra4259 benim 17 Şubat . Göğüs agrım hiç yoktu adet gecikmesinden sorma başladı ağrımaya. Test aldım yarın sabah yapacağım inşallah hayırlısı neyse o olsun. 10 gün oldu gecikiyorum.
Sselver34 busra4259 en fazla iki üç gün gecikirim. Çok uzun sürdü bu sefer inşallah tüm isteyenlere nasip etsin inşallah rabbim 🤲🏻☺️
Bir_zerre Kubrakar27 Normal akıntı olsa normal ama kokulu diyorsunuz doktora danışın bence bir idrar tahlili falan verin sağlık ocağında. Basit bir şeyse hemeb gebelik ilerlemeden çözülsün bence