17 Şubat adet olup bittikten sonra 11 martta lekelenme oldu çamur gibi çok koyuydu. 3 gün kahverengi akıntı oldu bitti tekrar leke geldi bir daha gelmedi. Adetim 8 gündür geçiyor ağırlaşıyorum hep uyuyorum anlamadım. Adet olacakmışım gibi sancı hissettim hatta dedim kesin olacağım ama tık yok ☺️