Benimki 6 Şubat sağlık ocağında hamileliğim çıktı ama bu durumlardan dolayı hastaneye gidemiyoruz o yüzden kaç haftalık olduğunu daha öğrenemedim, göremedim bu yüzden çokta üzgünüm folik asit kullanıyorum benimde belim çok ağrıyor biri çok uyuyorum başka bu sıkıntım yok