Azracan Ova İnşAllah canım sana da erkekmi dedi bize pipide gösterdi ama inanmadım ☺️Foto atayım bak bi canım sen ne diyorsun
nurcakir58 Ova Ramazan’da kaybettim doğumdan sonra 37,haftalikdi ilk bebegimdi 7 ay gecdi hamileyim şükür ama riskliyim oyuzden hiç bişey almıyorum okadar çok almak istuyorumki
Tugce_35 Ova ben çok renklere takilmiyorum ana renkler almaya gayret ediyorum sarı gri gibi kız bebek te giyer erkek bebek te☺️önemli olan sağlıklı olması🙏🏻😇