Tugce_35 Ova olsun canım alırsın sadece 1 günde alınmış şeyler Allah sağlık sıhhat versin herşey olur☺️🤲🏻
Serpil_27 Daha önce 2 düşügümoldu şimdi 13 haftalık olduk çok şükür 2 li test yaptırdım doktor cinsiyet için erken dedi yorum yapmadı cinsiyet belli olsun yavaştan alırız inşallah şu virüs te gecerse dışarıya rahat çıkıcaz 🙏🏻
Serpil_27 Bazı arkadaşlarım 2 li teste gittiklerinde ögrenmişlerdi cinsiyetini bana yorum bile yapmadı erkek olunca erken belli oluyor kızda biraz geç belli oluyor diye duymuştum dogru mu acaba
Ova Serpil_27 yani bende 12.haftamda tahminde bulundu bir de 13.haftamda ikisinde de aynı şeyi söyledi kız diye ama yine de 4.ay bir bitsin dedi
HtcGB 13+4 olduk ama eşimin ısrarıyla BİM’e gelenlerden iki parça aldık. Şimdilik almayı da düşünmüyorum. Hele büyüye dursun sağlıkla.💖😂