lavienrose Vardır Allah’ın bir bildiği annesi. Ben de hep erkek çocuk istiyordum küçüklüğümden beri. Sonra o dürtü yok oldu tabii. Önce sağlık dedim hep kendime.
Sonra kız olacağını öğrendik. O nasıl bir dürtüyse küçüklükten beri alıştırmışım kendimi, dumur olmuştum. İsmi bile hazırdı. Neyse..
Allah’ım evlatlarımızı korusun hep. 🤲
Herşey daha güzel olsun onlar için..