lavienrose 😂 anneler hisseder diyorlar hep bende yanıldım hep kız hissettim. Ama ben ben erkek bebek isterdim bekarken bile hep oğlum olsun derdim. Herhalde kız olursa üzülmeyeyim diye kendimi kıza hazırlamışım . 16. haftada doktor erkek dedi. Sağlıklı olsun başka bişey istemez insanama ben hep oğlum olsun istemişimdir yani. Paşamı bekliyorum çok şükür 🙏☺️