lavienrose bunu bebde en derindenn yaşadım hep kız dedim erkek ihtimali aklımın ucundan bile geçmedi sanki hic yokmuş gibi😂 o kadar dualar ettim ki kizimm olsun diye , doktor 16 haftamda erkek dedi ama gene inanmadım detaylı ultrason bekledim bir Ümit belki yanlış görmüştür diye 😬 bir kaç gün önce detaylıya gittim oda erkek dedi elimde ki son ümidimide kaybettim kendimi cok kaptırmıştım kıza öğrendiğimde üzülmedim aglamadim diyemem 1 gafta kendime gelemedim ama sonra istesemde istemesem de alistim 😂