lavienrose benimde tüm belirtiler erkek ve hep erkek hissediyorum dogumuma 1 ay kaldı işimde erker dogacak gibi bir his var yinede herşeyini aldık ve alış veriş yaparken bile elim hep erkek ürünlerine gitti ama doktorum kız dedi tabii Allah sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip eder inşallah