3 ay once Derya hanım dogumumu gerceklesti hamilelik boyunca guler yuzunu ilgisini hic eksik etmedi riskli gebeligim vardi önce Rabbim’in izniyle sonra Derya hanim ve dahiliye doktorum Aslihan hanim vesilesi ile sagsaglim kucagima aldim yavrumu çok şükür kendi sahsi numarasini veriyor ve haberlesebiliyorsun sezaryen dogum yaptim (mecburi) herhangibir sorun yasamadim hastane odalari biraz kucuk ama benim gidip gelenim olmadigi icin sorun olmadi hemsireler cok tatli ve ilgiliydiler tek memnun kalmadigimiz yanı bebek hemsireleri cok ilgisizdi zaten sikayet kutuna yazdik :)78