Bsraaac Zeyn7 gittim 2,5 ay bin pişman oldum heleki asiyee ye… kaç tane arkadaşım gitti hepsi pişman oldu hastane değiştirdi. adam kazıklıyorlar orada ,devlet hastanesi gibi sürekli kalabalık personell suratsız
Aise_35 Gittiğiniz hastane pandemi hastanesi oldu mu acaba ? Benim gittiğim özel hastane pandemi hastanesi olmuş bu yüzden oraya gidemicem kontroller için . Hastane ve doktor arayışına girdim 😢😢😢