Negatif ben dün hastanedeydim kalabalık yok canım aksine hastane bomboş.Bende uzaktan gidiyorum yatışım yapıld bebek erkenden yola girip gelme evresinde diye.Eşim aşağı inip yukarı sürekli çıktığından ondan aldım havadisleri.Refakatçi almıyorlar, Odalara hasta yakını bile almak istrmiyor bnm doktorum kendince önlem almış.İçeri girerken kapıda ellerinizi dezenfektanlıyorlarmış.Ama sanırım mesai saati dışındadır bu.Hastane kendince güzel önlemler almış.Geceleri 6-7 kişi dip köşe temizlik yapıyorlarmış.Ama eldivwn ve maskesiz dışarı çıkma lütfen